Hui kun tässä on taas vierähtäny aikaa...Mut joo, en mä ihan oo ratkennu täysin, oon yrittäny kattoa mitä syön ja oon käyny tanssitunneilla, muu liikunta taas on jääny vähän vähemmälle. Olin viikkoja käymättä vaa'alla. Aattelin et se auttais jotain, mut paskat. Mut hei, nyt on yks hyvä syy laihduttaa lisää! Lähetään keväällä Espanjaan, niin olishan se ihan kiva jos sitä olis pikkusen pienempi...Nyt on siinä vaiheessa, että viikon ku rellestää ja mussuttaa mitä sattuu, ni siinä on menny koko tulos. No, eipä sitä vielä ihan kamalasti oo, mutta kumminkin.
Mut joo, jotain mä oon elämässäni saanu aikaan, mä sain suoritettua tässä jaksossa jopa seitsemän kurssia! Ja mä oon niin ylpeä itestäni, niin ylpeä...Jos sais sen hatunkin vielä joskus. Mutta joo, opiskelut kutsuu, eli mittoihin:

Paino 91,6 kg (-1,3 kg)
Painoindeksi 33,6 (-0,5)
Lantio   108 (-2 cm)
Reisi  58 (-1 cm)
Vyötärö 85 (-2 cm)

Joo, ei mitään luksustuloksia, mutta tuloksia kuitenkin :D